.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ورود 250 هزار خودرو به گيلان

فرمانده پليس راه گيلان گفت: در پنج روز گذشته بالغ بر 250 هزار خودروي مسافر وارد گيلان شده كه نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود 30 درصد افزايش دارد.

غلامرضا سيري با اشاره به وضعيت ورود مسافر در استان اظهار داشت: در پنج روز گذشته بيش از 250 هزار مسافر با 30 درصد افزايش نسبت به مدت مشابه سال گذشته وارد گيلان شدند.
به گفته وي 57 درصد مسافران از مسير قزوين‌ به رشت، 25 درصد از مسير چابكسر و 25 درصد نيز از مسير آستارا وارد گيلان شدند.
رئيس پليس راه گيلان درباره آمار تصادفات رانندگي در گيلان افزود: در همين مدت 32 فقره تصادف مهم در استان رخ داد كه 35 نفر مجروح و سه نفر كشته شدند.
وي يكي از دلايل وقوع تصادفات رانندگي در چند روز اخير را عدم توجه به جلو عنوان كرد و بيان داشت: عدم توجه به جلو 45 درصد مجموع تصادفات رانندگي گيلان را به خود اختصاص داده است.
سيري اضافه كرد: عدم توجه به جلو موجب افزايش تصادف با عابر شده است.
وي واژگوني خودروها را از ديگر دلايل وقوع تصادفات در گيلان ذكر كرد و افزود: واژگوني خودروها بر اثر خستگي و خواب‌آلودگي بوده است.
فرمانده پليس راه گيلان خاطرنشان كرد: با توجه به شرايط ويژه در جاده‌هاي استان در ايام نوروز، توجه كافي راننده به جلو و آمادگي براي رانندگي جزو ضروريات است.
وي از كاهش 40 درصدي تلفات تصادفات رانندگي نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: در همين مدت 17 هزار راننده متخلف جريمه شدند.
سيري مبلغ جريمه اين تعداد راننده متخلف را بالغ بر 193 ميليون تومان عنوان كرد و بيان داشت: در مدت مذكور 396 خودرو توقيف و گواهينامه 112 راننده متخلف نيز ضبط شده است.
وي برخورد قاطع با رانندگان متخلف را در دستور كار پليس راه عنوان كرد و اظهار داشت: در نوروز امسال برخورد با تخلفات رانندگي 80 درصد شديدتر از سال گذشته است.
رئيس پليس راه گيلان با بيان اينكه با كوچك‌ترين تخلف راننده برخورد شديد مي‌شود، تصريح كرد: با تعداد اندكي خلاف، راننده به جريمه و توقيف خودرو محكوم مي‌شود.
وي وضعيت جاده‌هاي گيلان را با ترافيك سنگين و نيمه سنگين عنوان كرد و افزود: ترافيك در محور رشت‌ ـ ‌قزوين سنگين‌ و در ديگر محورهاي استان نيمه سنگين است.
سيري رعايت قوانين راهنمايي و رانندگي به ويژه در ايام نوروز را مورد تاكيد قرار داد و اظهار داشت: رانندگان از هرگونه حركات حادثه‌ساز پرهيز كنند در غير اين صورت اعمال قانون شده و با آنها برخورد قاطع مي‌شود./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.12 seconds.